DSE急救箱(重要技巧)-因果關係

wpid-wp-1426778371137.jpeg 因果關係公式:(A->B->C)   A=因  B=推推推   C=果 「因果關係」是最常而最易理解,但又是最不易答得完滿的題目,主要原因是考生多分別寫出事件的「因」、「果」,但兩者又沒有連繫,也沒有作層層推論,故得分往往成為下品。文筆要短期改善,是不可能的事,但只要記著技巧,符合題目要求,由「下品」提升到「中品」並不是難事。 例子:香港人的用電情況有甚麼因素令香港的生活環境變差? (這是原因題,用因果關係。)

  • 緊記每段一個因素,每個因素要分成三部份(A->B->C)
  • 資料有例子請盡用
A B C
港人習慣浪費電力,如夏天長開,冷氣溫度調至16度。 (A係咁又點?)多用電,即多燃燒化石燃料。(咁又點?) 排放更多溫室氣體、空氣污染物。 (B係咁又點呀?)(咪會) 溫度增加,空氣質素下降 (咁又點?)易患呼吸道系統疾病

港人的用電情況令香港生活環境變差。港人使用電器存在不良的習慣,例如如夏天冷氣長房開,較冷的日本只接近日記冷氣溫度調至16度。因此,港人用電量年復年般不斷增多,2、3季度的夏天時份更是持續用電量高企,令港人對電的需求大增於是,供電公司必須燃燒更多的煤、石油等化石燃料以生產更多電力,因而排放更多溫室氣體,溫室效應加強,天氣更炎熱,影響本港生活環境。

在〈DSE急救箱(重要技巧)-因果關係〉中有 3 則留言

  1. Hi Mr Chow,
    睇完呢個急救箱之後, 寫野都開始有啲信心,好多謝你!
    我仲想問下一啲答題技巧,例如根據source a詮釋漫畫b , 建議題等。
    我已經睇過我本教科書啲答題技巧,但係佢講得好空泛,無例子……..
    唉…..讀左LS一年都唔知讀緊啲乜…..希望你幫到我啦。

回覆